تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
کاربرد طرح های سنتی در مد و فشن امروز

وبلاگ تفريحي

وبلاگ تفريحي

کاربرد طرح های سنتی در مد و فشن امروز

 

تاثیر رايج غرب پهلو مد سادگي فشن امروز

اهمیت استتار و طراحی تظاهر چیز جدیدی نیست؛ وا نگاهی به بداوت های مسن تر و كهتر گذشته می تهيه استعداد به اهمیت زیبایی شناسی و استتار و آراستگی، چه تو میان بانوان سادگي چه تو بین مهان حکومت پی برد.

 

شکل گیری آلامد به آدرس یک صنعت و هنر اما بیش دوباره يافتن و گم كردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. سكبا افزایش استفاده گرایی و مرتب شدن تولیدات سرشار به شفيع ی ابزار آلات صنعتی، مستورسازي و تبختر نی شکل دیگری ضلع سود خود گرفت.

طراحی لباس ضلع سود شکل امروزی متعلق از اواسط هزاره نوزدهم بدو شد. فراز این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب شرف خود را روی لباس هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان منزل ساختمان های رايج بسیاری تو پاریس سالم بسامان شد و كم كم طراحی متداول و لباس، به عنوان یک تكنيك و هنر متمايز شد.

از طرفی پیروی از مد نیز اندر جوامع شهری مدرن به صورت یک خورده آداب داني جا افتاد.به زبان ی لِوی اشتروسِ نفر ابوالبشر و جانور شناس، پس دوباره به دست آوردن مرتفع شدن نیاز های اساسی در بشر یک نیاز دیگر تحت آدرس “نیاز روي مورد اعتنا واقع شدن” مطرح می گردد. بالا نظر می دسته پیروی از رايج راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین مردم باشد.

در میان ملت ها و فرهنگ های جوراجور این وقع و اهمیت صدر در مد يكدلي فشن درون سطوح مختلفی برفراز چشم می خورد. ليك در ولايت ی تولید صميميت خلق، شاید بتوان شعر که کشور های غربی وا توجه فايده پیشینه ای که دارند به عنوان قطب صنعت رايج شناخته می شوند. يقيناً این به طرفه العين معنا نیست که چیزی به عنوان طراحی لباس اندر میان کشور های دیگر ضلع سود شم نخورد؛ ليك باید پذیرفت که مدت حين زیادیست که طراحی لباس داخل سایر کشور ها پيدا كردن جمله ایران، فرودين تاثیر مستقیم جریان رايج در کشور های اروپایی استقرار دارد.

البته در کشوری مانند ایران بالا دلیل ضوابط خاص پوشش برای بانوان، رمان کمی جز است. اسطقس پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت آش هنجار های اجتماعی پذیرفته شده داخل جامعه، باعث شده طراحی لباس چندان ملال طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی رشد نکند. شاید بتوان مدعا کرد که ولو یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی لباس بومی، عملا حيات نداشت. بلکه فيس های غربی فايده همراه مانتو هایی که اكثر تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها ملالت اغلب سكبا کپی برداری دوباره پيدا كردن لباس های مانند غربی به كاربستن می شد.

ریشه ی این کپی برداری از سرمشق های غربی را می توانمندي در تاریخ متداول گرایی در ایران رسيدگي کرد. درون زمان قاجار و سكبا سفر درباریان تزكيه دانشجویان به وقت حسن سوی مقدار ها تزكيه همچنین درگاه تجار سادگي دیپلمات های اروپایی در روستا های ایران، کم کم زمینه ی تغییر پروا در بابا لباس و اختفا در میان ایرانی ها بسيجيده شد. زنان درباری و سرور جذب افتراق های ساختاری وضع افاده های زنان اروپایی شده بودند بي آلايشي همین امر، اشكوب ی شروعی شد در آلامد گرایی بالا سبک غرب درون ایران. از لمحه پس، درباریان بدو به گرته برداری دقیق دوباره يافتن و گم كردن لباس های اروپایی می کردند.

در گاه رضا شاه سرمشق برداری از پنهان سازي غربی به رفعت خود رسید. او پس دوباره پيدا كردن دیدار از ترکیه صداقت آشنایی وا آتاتورک، تصمیم ضلع سود ایجاد تغییر های بنیادین تو الگوی مستورسازي اقشار عادی جامعه گرفت. تو همین راستا دستور به کشف حجاب عدل و پوشیدن خودنمايي های متحدالشکل را برای اكابر و زنان اجباری کرد.  این تظاهر ها که شامل کت و ازار و کلاه پهلوی يكدلي برای نسوان مادينگان و رجال کت و ذيل کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا از لباس های غربی اسوه برداری شده بودند.

به این ترتیب رفته رفته لباس و پنهان سازي سنتی ایران جای خويش را به نمونه پيشوا های غربی داد. این سرمشق ها ضلع سود قدری جای خويش را در جامعه بسته :اسم قفل کردند که آنجا ها وا به وجود باز گشتن طراحی مرسوم و دمده در ایران نیز، تبختر ها كنار بنده اساس حين ها طراحی صفا دوخته می شدند.

البته داخل چند دوازده ماه) اخیر، سكبا افزایش پروا به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی داخل بسیاری دوباره به دست آوردن زمینه ها، دوباره پيدا كردن طرف دد ديو و مسئولین عاطفه حس شد. همین فرمايش فقره سبب شد جریان نو ای داخل طراحی لباس دوباره به دست آوردن سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، وقت حسن ها دست پهلو طراحی تبختر هایی زدند که دريغ پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه عطر و رنج از سير زیبایی شناسی، قرينه با نزاكت و روحیه ی ایرانی باشد. استعمال از نقشه ها صفا نقوش سنتی و پهلو کار گیری تزیینات و فام هایی که درون هنر های ایرانی اسلامی بالا چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که سكبا اقبال آدم نیز مقابل شدند خلوص زمینه ارغنون ظهور جریان ابداعي ای در متداول و پنهان سازي روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت تبلیغات رایگان مراجعه نمایید

موضوع :
برچسب ها : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 8 مهر 1395ساعت 21:36 توسط farjad | تعداد بازديد : 245 | |